Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

The notebook- Review ✍✰✌

Γεια σας!! Πρόσφατα είδα το the notebook..είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) θα το έχετε δει αλλά ήθελα να σας πω κι εγώ την γνώμη μου ♥

So...Η ταινία μου φάνηκε υπέροχη..πραγματικά την αγάπη που εξιστορεί όλοι την ζηλεύουμε.!! Είναι μία κλασσική ιστορία αγάπης..Οι ηθοποιοί ήταν αρκετά καλοί ειδικά ο Ryan Gosling, ένας από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς πλέον, είναι φοβερός! Πραγματικά νιώθεις ότι βρίσκεσαι εκεί..μαζί με τους πρωταγωνιστές και τα νιώθεις εσύ όλα αυτά...Δεν φοβάμαι να παραδεχτώ ότι υπήρξαν σκηνές που δάκρυσα. Όσες φορές και να την δω, δεν θα την βαρεθώ ποτέ. Δεν έχω λόγια που μπορούν πραγματικά να την περιγράψον!! Οι δύο πρωταγωνιστές δυσκολεύονταν να είναι μαζί γιατί ο ένας ήταν φτωχός κι η άλλη πλούσια.  Παρόλα αυτά οι δύο νέοι κατάφεραν να είναι μαζί ακόμα και στη ζωή και στο θάνατο!!




~All the love! Xxxx

2 σχόλια:

  1. Όντως,η ταινία είναι υπέροχη,την έχω δει πολλές φορές και δεν την χορταίνω.Είναι μια από τις αγαπημένες μου <3
    Τέλειο άρθρο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή