Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Tag: The truth ♥

Γεια σαςς!! Εγώ με την "Sweet Smile" από το blog Pretty Girls φτιάξαμε το tag που ακολουθεί!! Ελπίζω να σας αρέσει και να σας λυθούν κάποιες απορίες που μπορεί να έχετε!!
♥♥♥♥


Κανόνες

  1. Απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις
  2. Κάντε tag 3 blogs τουλάχιστον
  3. Γράψτε από που πήρατε το tag

Ερωτήσεις - απαντήσεις
  • Ποιο είναι το όνομά σου;
    Το κανονικό μου όνομα είναι Μαντελίνα
  • Αν χρησιμοποιείς ψευδώνυμο, γιατί το χρησιμοποιείς;
    Δεν έχω ψευδώνυμο..
  • Από που είσαι;
    Αθήνα
  • Πόσο είσαι;
    12-16 δεν θέλω να πω ακριβώς
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
    Γκριιι 
  • Ποια είναι τα χόμπι σου;
    Ρυθμική
  • Τι ξένες γλώσσες μαθαίνεις;
    Αγγλικά, Γαλλικά
  • Γιατί ξεκίνησες το blogging;
    Βασικά, όπως λέω συνέχεια το blogging για μένα με κάνει να ξεφεύγω από την καθημερινότητα, μου φτιάχνει τη διάθεση και είναι ότι πιο ευχάριστο θα μπορούσα να κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου
  • Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
    Divergent
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
    Harry Potter
Λοιπόν αυτό ήταν το tag..Ταγκάρω όσους το διαβάζουν, είναι ελεύθεροι να το κάνουν και συγκεκριμένα:

Teenage Girls Online
After School
Koritsia.com

Αυταα..All the love! Xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου