Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

15 Weird Questions Tag!


Γεια σας! Σήμερα έκανα αυτό το tag που είδα στο blog Pretty Girls



Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις:


 1.  Παρατσούκλι που σε φωνάζει η οικογένειά σου;
Τίποτα το σπουδαίο!

2. Μια παράξενη συνήθεια που έχεις;
Κάθε φορά που ανοίγω τον υπολογιστή βάζω ένα συγκεκριμένο τραγούδι: One Direction - Just Can't Let Her Go!!

3. Παράξενες φοβίες που έχεις;
Το βράδυ, που θα έχω ξαπλώσει, φοβάμαι να δω κάτω από το κρεβάτι μου.  (περίεργο το ξέρω)

4. Ένα τραγούδι που σου αρέσει και το ακούς κρυφά όταν είσαι μόνη σου;
Δεν το ακούω κρυφά αλλά όταν είμαι μόνη μου ακούω τα λυπητερά τραγούδια των One Direction.




5. Μία από τις μεγαλύτερες παραξενιές σου;
Δεν μου 'ρχεται τώρα. Πάντως είναι πολλές!

6. Τι συνηθίζεις να κάνεις όταν βρίσκεσαι σε αμηχανία;
Να κοιτάω κάπου αλλού.
 
7. Σε ποια μεριά του κρεβατιού κοιμάσαι;
Δεξιά!

8. Το πρώτο σου αρκουδάκι και το όνομά του.
Δεν θυμάμαι. :(

9. Τι παραγγέλνεις στα Starbucks;
Δεν έχουμε εδώ κοντά, οπότε δεν έχω πάει ποτέ.

10. Από ποια μεριά κοιτάς στο ντουζ;
Δεξιά!

11. Κανόνες ομορφιάς που δεν τηρείς ποτέ;
Όσους κανόνες έχω τους τηρώ.

12. Έχεις περίεργες σωματικές ικανότητες;
Μπα...

13. Το αγαπημένο σου πρόχειρο φαγητό που τρως ενώ ξέρεις ότι είναι ανθυγιεινό;
Κρέπα με μερέντα και μπισκότο!!!

14. Ποία φράση λες συνέχεια?
Ότι να ναι! Συνέχεια όμως!

15. Ώρα για ύπνο! Τι φοράς;Πιτζάμες, όταν βέβαια έρχομαι από έξω πολύ αργά και κοιμάμαι όρθια, πέφτω απλά στο κρεβάτι!! Lol

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου