Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Δεν ξέρω τι τίτλο να βάλω.

Γεια σας! Για εκατοστή φορά ζητάω συγνώμη που δεν έγραφα αλλά η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι βαριόμουν την ζωή μου όλη και για αυτό δεν έγραφα. Αποφάσισα να έχω ένα πρόγραμμα για να μην ξανασυμβεί. Νέα ανάρτηση θα υπάρχει κάθε Παρασκευή! Νιώθω περίεργα που ξαναγράφω στο blog. Μου χει λείψει όλο αυτό. Επίσης η εμφάνιση του blog θα αλλάξει αρκετά και επειδή ειμαι και αναποφάσιστη την μία μέρα μπορεί να το δείτε μπλε και την άλλη γκρι χαχα! Επίσης όποιος από σας έχει blog θα χαρώ πολύ να γίνουμε sister blogs. Αν θέλετε κι εσείς αφήστε ένα σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση ή στην σελίδα με τα sister blogs!


~All the love! Xx

3 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ που επέστρεψες!!
    Θα περιμένω με ανυπομονησία τα επόμενά σου άρθρα!!
    Φιλάκια πολλά!

    Επίσης,η νέα εμφάνιση του blog σου είναι ΘΕΪΚΗ!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! ♥♥ Χαίρομαι που σε βρίσκω ξανά και δεν έχεις σταματήσει να γράφεις γιατί έχεις ένα υπέροχο blog! ♥♥

      Διαγραφή
  2. Γεια σας! Ενδιαφερον αρθρο! Σας παρακαλω γινετε μελος στο νεο μου blog! link: http://yourteenageword.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή